loading...
mhnn
mohammad hossein بازدید : 15 دوشنبه 11 دی 1391 نظرات (0)

پدر به دختر: دخترم این موقع شب تو بالکن چیکار میکنی؟
دختر: دارم ماهو میبینم بابایی!
پدر: پس بی زحمت به ماهت بگو خبر مرگش اون ماشینشو خاموش کنه، صداش نمیذاره بخوابیم!!!

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

غضنفر تو ژاپن راننده ی تاکسی میشه

هرکی براش دست بلند میکنه میگه شوخی نکن دیگه

تورو الان رسوندم !
------------------------------------------------------------------------------------------

ه دختر مسیحی میره پیش کشیش میگه : من هر دفعه از جلوی آینه رد میشم ، به خودم میگم چقدر خوشگلم ، آیا من گناه می کنم؟
کشیشه می گه : نه دخترم شما گناه نمی کنی ، اشتباه می کنی!
------------------------------------------------------------------

مرده شب خونه نمياد، فرداش زنش ميپرسه كجا بودي؟ ميگه پيش دوستم !! زنه زنگ ميزنه به 10 تا از دوستاش 8 تا ميگن اينجا بوده 2 تا ميگن هنوز اينجاست!!!!!!
------------------------------------------------------------------

آقــا یه جا مهمون بودم پیرمرده بعدازهفتاد سال زندگی مشترک زنشو اینجوری صدا میکرد:عزیزم،زندگیم،عسلم،شیرینم،عشقمممم،خوشگلممم
توی یه فرصت یواشکی ازش پرسیدم رمزعشق و علاقه بین شما بعد از این همه مدت چیه؟؟
-پیرمرد:ده سالی هست که اسم این افریطه رو فراموش کردم اگه بفهمه جِرَم میده!!!
----------------------------------------------------------------------
تو ایستگاه اوتوبوس بودم کنار یه دختره…
بهش گفتم ببخشید خانوم یهوویی برگشت زارت با کیف گذاشت تو
صورتم :| ….
بعد که بلند شد بره بند کفشش اومد زیر پاش با مغز اومد زمین…
.
.
.
ولی خدا شاهده میخواستم بهش بگم…
بــــــنــــد کــــفــــشـــت بـــازه وووووحشی..
------------------------------------------------

اگه کسی برای چهارمین بار چیزی رو تکرار کرد و شما بازم نفهمیدی چی داره می گه

یه لبخند ژکوند بزن، چند ثانیه نگاهش کن، حلّه، طرف خودش می فهمه تعطیلی

-----------------------------------------------------------------------------

 

اینترنت اکسپلورر، بهترین مرورگر است

براى دانلود کردن یک مرورگر دیگر !
----------------------------------------------

برچسب ها جک , جوک , جوک جدید ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما از کدام یک از برند های تلفن همراه استفاده میکنید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 27
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 26
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 34
  • بازدید ماه : 87
  • بازدید سال : 142
  • بازدید کلی : 5,126